rara sahaja ,,

hyep hyep ,,saia taa sombom ..rara fer short ,, ;] ,,nice 2 knoe you ,,thnx ...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday, November 12, 2010

hidup tak selamanya indah,,,,

tik,,,tok,,,tik,,,tok,,,
sekejap jer malam menyapa menggantikan langit yang tadi nya terang...
untunglar jika bulan dan bintang kelihatan..
walaupun langit disinari cahaya pada malam hari..
itu tidak mengubah hati dan perasaan yang jauh ditinggalkan kosong...
jika hujan membasahi muka bumi ini,,
begitu juga dengan hatiku turut menitiskan kaca2 air mata....

pilu bila malam hadir,,
ada yang akan merasa sunyi dan kehilangan...
perit rasanya dimainkan,,,
berkali2 aku bertanyakannya...
tapi kau tetap diam seribu bahasa...
sehingga aku tidak tahu di mana salahku...
aku bagaikan burung yang patah sayap..terbang entah ke mana tanpa arah...
lalu jatuh dan terluka...

akhirnya aku terpaksa pasrah...
aku ingin kau tahu,,,
apapun yang kau guris hatiku,,,
kutelan semuanya dengan penuh ketabahan...
itulah yang mengajar aku dan membuat aku berdiri sendiri mengenal tentang hidup ini,,yang tidak selamanya indah,,, !

2 comments:

mohad said...

salam ziarah

rara MINAMI /rara KAULITZ said...

:)) ...time kaseh,,,i'm new here...tegur2 lar ek..