rara sahaja ,,

hyep hyep ,,saia taa sombom ..rara fer short ,, ;] ,,nice 2 knoe you ,,thnx ...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday, November 6, 2010

letih sangat hari nim,,,


adoyaii,,hari ini lar hari paling letih bagi saya dalam bulan oktober,,wah,,dari pagi sampai ke petang ada jer kerja nya...huhu,,,gila letih nya,,tapi nak buat macam mana,,da amanah cikgu,,,mesti kena tunaikan lar...baru cikgu kan sayang kita.. ;)bayangkan,,dari pagi saya kena duduk bawah panas terik matahari,,da gelap sikit sekarang nim..haha,,tapi,,pe yang saya buat nim,,tak lar sia2 sebab dapat lar jugak habuan nya...hoho..balik tadi letih giler,,tido kejap lepas tu terus kena pergi skola balik..maklumlar,,saya kan kuat dalam kokurikulum.. :) ..baru badan sihat selalu..hoho,,,ummm.... ;) maybe macam nie lar kowt muka saya sekarang...

0 comments: